søndag den 25. november 2012

Beachhouse & Thanksgivingweekend!

We spent last weekend in the Beach House, relaxing with some walking tours on the beach, the hot tub, good food and homework. Basically a very comfortable weekend :)

The last couple of weeks have been busy with school and swim practice, since I made the swimteam! It's hard practice, one and a half hour every day - but at least it's getting me going :)

Wednesday was a half school day since we had early dismissal because of Thanksgiving. We celebrated thanksgiving at Becca & Brooks' house in Northern Virginia, with the rest of the family. It was nice with some days of off school! Thursday we had Thanksgiving dinner with Turkey and all the good stuffing as Green-bean casserole, sweet-potatoes, red cabbage, cranberry sauce, cheesecake, salad etc.

We didn't go shopping Black Friday, but went to Washington D.C and did a scavenger hunt there. Basically a whole bunch of clues we had to follow around in the city, and thereby got to see many new places. D.C is a HUGE city! Saturday morning we drove up to Pennsylvania to eat lunch with Papa and some more family on a restaurant called "The Cottage". On our way home "the girls" went shopping in an outlet. Since christmas is coming up it's time to start thinking about presents, even though it's a bit early if you ask me! :) We returned to Becca & Brooks' at 11.00 pm, and I went straight to bed after a long day...
Sunday morning, Ida and I tried to make a danish-swedish inspired breakfast with hard/soft-boiled eggs, open-face sandwiches, safronrolls ect. People seemed to like it so I guess that was a success. We also celebrated Christmas with Becca & Brooks since they are not gonna be here the 25th. Before lunch we dragged some chairs to the lake near their house and took some family pictures for our holiday-christmas card.
The trip home was 5 hours long since we were stuck in traffic! Dinner ended up being drive-through at Wendy's and we were home at 7.30 pm.

Next week I have school, practice and friday we have our first swim-meet/competition! I'm a little bit nervous though. Also we have a couple of christmas party's coming up in a few weeks - can't wait! :D

The huge christmas package
I received from my lovely family 
     

     
    

      

      

      

  


3 kommentarer:

  1. Hej Stine.
    Sikke en masse spændende ting du oplever i USA - jeg bliver da helt misundelig :-)
    Har virkelig nydt at læse din blog idag. Jeg fik adressen af din farmor - vi har været der til gløgg og æbleskiver i dag, og fejre 1. søndag i afvent.
    Dine værtsforældre virker gode til at sørge for at I får set og oplevet en masse.
    Den første sne faldt her i dag. Hvordan er temperaturen hos jer - er det stadig varmt eller som vores efterår/vinter?
    Emilie har også lige læst lidt fra din blog, med stor beundring - hun håber nok på at hun også får muligheden engang for en lignende oplevelse.
    Sjovt at du nu er begyndt at skrive på engelsk i stedet for dansk. Du drømmer måske også på engelsk nu? :-)
    Hvilke sportsgrene trænger du nu, ud over svømning, jeg forstod nemlig ikke alt hvad du skrev.
    Kærlig hilsen Bodil, Jan og Emilie (Svendborg).

    PS Tak for alt det dejlige tøj Emilie har arvet gennem årene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej med jer.
      Herligt at høre fra jer! Æbleskiver og Gløgg lyder rigtig hyggeligt, det bliver der ikke meget af til mig dette år - det er mere en dansk tradition.

      Vi oplever en helt masse hele tiden ja - planer næsten hver eneste weekend, men jeg nyder helt bestemt at komme rundt og så mange sider af landet.

      Jeg har netop set billeder fra den nyfaldne sne derhjemme og det ser så smukt ud. Vi har haft 18 grader i dag og har typisk omkring 3 grader om morgenen, så det er lidt koldt på vej til bussen! ;) Der har været frost et par enkelte morgenen - så jeg krydser fingre for en hvid jul! Så alt i alt stadig meget efterårsagtigt :)

      Jeg er på ingen måde i tvivl om at Emilie også ville nyde et år som dette.

      Jeg skriver på engelsk fordi det falder mig ret naturligt, og nu hvor mange at de steder vi besøger også har engelske navne, føles det bare lidt mere flydende. Men måske jeg skifter over igen, da flere i familien har haft lidt problemer med det.
      Jeg husker ikke længere hvad der bliver sagt i mine drømme, og dermed heller ikke hvad sprog der bliver brugt - måske fordi jeg er ved at skifte over ? :)

      Jeg dyrker svømning i denne vintersæson, og synes egentlig det går meget fint.

      Intet problem, mon ikke der kommer mere tøj at når jeg engang kommer hjem :)
      - Mht. billederne er jeg opmærksom på problemet, men ved ikke hvorfor eller hvordan jeg kan gøre noget ved det :(

      Håber I har det godt, I må endelig hilse!
      Knus

      Slet
  2. PPS - forresten hvordan kan det være at jeg ikke kan se alle billederne som store billeder? - kun nogen af dem... :-)

    SvarSlet