torsdag den 4. oktober 2012

Time goes fast!

I sidste weekend skete der en hel masse, så jeg bliver nødt til at opdatere inden der bliver for meget at fortælle om!

Lørdagen bestod af en YFU-orientation herefter fulgte bowling og til sidst en sleepover/fødselsdag hos en anden dansk udvekslingsstudent fra min skole. På trods af en travl dag, var det rigtig sjovt! Jeg fik snakket med en masse nye mennesker fra området, som er i præcis samme situation. Bowling var en rigtig god aktivitet til at forbedre the sociale. Sleepover'en var også rigtig hyggelig - fyldt med film, tøsesnak, snacks, pudekamp osv.

Om søndagen tog vi til The Neptun Festival, hvilket er en festival med de har hvert år, hvor de fejrer at turisterne tager hjem. Festlighederne varer en hel måned og foregår ved stranden. Så vi fik set Virginia Beach for første gang - Det er en virkelig skøn strand!

Jeg kan slet ikke tro at jeg snart har været her i en måned! Alting er går så hurtigt, med skole og træning og alt det, er der intet bedre end en weekend uden planer - det håber jeg snart der kommer.. Cross country sæsonen slutter snart. Jeg havde mit sidste "race" i går, så nu er der kun 2 ugers træning tilbage.. Jeg har stadig ikke besluttet mig for hvad jeg vil dyrke i vintersæsonen, men jeg tror jeg vil prøve nogle forskellige inden jeg beslutter mig.

I denne uge er det Spiritweek på skolen, hvilket vil sige at skolen er pyntet op og at der er et nyt tema for hver dag. Sidst på ugen er der Bonfire, Pep rally, homecoming-game og the homecoming dance. Det har været rigtig underholdende indtil videre og i morgen er der "Purple day", Pep rally og til sidst the homecominggame. - Jeg glæder mig!

I næste uge skal jeg formegentlig hen og se teater på skolen med en ven og i weekenden 13. oktober, rejser vi op til staten New York-Buffalo, for at besøge Jenna. Samme dag skal vi også se Niagra Falls og måske endda komme helt tæt på!    

Jeg nyder livet her i staterne, og selvom hverdagen er hård og stressende, er det skønt med en masse gode oplevelser man kan se frem til...











Ingen kommentarer:

Send en kommentar