fredag den 19. oktober 2012

Buffalo & Niagara Falls!

Så har jeg været på farten igen! 

Som tidligere nævnt var det i forrige uge spiritweek, og i den forbindelse forskellige arrangementer på skolen; Bonfire, Pep rally, Homecoming-game og Homecoming Dance. Alt var rigtig sjovt undtagen "The Dance" som var ret skuffende..

Lørdag-tirsdag tilbragte Ida, Mom og jeg oppe i Buffalo hos den ene af familiens døtre. Vi så Niagara Falls, kryssede grænsebroen til Canada og spiste på en Hard Rock café der. Det hele var sindsygt smukt, men en smule koldt uden den rigtige påklædning...
I løbet af weekenden fik vi også shoppet, malet keramik, vi var ude i en majslabyrint, spiste en masse mad på forskellige restauranter og var i biografen og så Pitch Perfect - en virkelig sjov film!
   
I denne weekend tager vi ned i sommerhuset I North Carolina. Så jeg vil se meget frem til en weekend forhåbentlig fyldt med film, afslapning, strand og hygge.

Halloween er den 31. oktober, hvilket man tydeligt kan mærke en hel del til, sådan som folk allerede pynter op. Nogle mere ekstremt end andre! :)
I næste weekend har vi et Halloween-Party med YFU, hvor mange af de andre udvekslingsstudenter også kommer, iklædt Halloween kostumer.

Lidt af det hele: 


      


    
    

    

    

   






Idét jeg har lidt problemer med at kunne vise alle billederne i stor, kan I evt. besøge min udvekslingssøster, Ida's blog: www.idaduus.weebly.com for at se flere billeder :)

4 kommentarer:

  1. Hej Stine!
    Tænkte på hvordan amerikanerne udtaler dit navn?
    Nu hedder jeg også selv Stine, og synes det kunne være lige sjovt at høre :-)
    Håber du nyder dit ophold!!! :-D

    Kærlige hilsner Stine ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine :)
      - sjovt du spørger for det er der kommet meget sjov ud af!
      De fleste amerikanere ville udtale det som man udtaler "pine" som i "pineapple". (ananas) Eller et andet eksempel kunne være ligesom man udtaler "Stein" på tysk..
      Jeg tager det med et smil og retter på dem :)

      Håber det hjalp - jeg nyder det bestemt, tak :)

      Slet
  2. Hej Stine :)

    Dejligt at se de flotte billeder fra din/Jeres tur til Buffalo og Niagara Falls.
    Det ser ud som om at I har oplevet en masse omend det var lidt køligere nordpå !
    Du må vist se at få købt en vinterjakke...!

    Far er ved at pakke en lille kuffert til hans fodboldtur til London....han skal se kamp. Nikolaj og Rasmus rejser til Ajax i morgen og bor ved Christian Eriksen og ser ham spille kamp. De glæder sig meget.

    Håber at du har haft en dejlig afslappende weekend i Beachhouse.
    Ha' det godt:)

    Kram mor

    SvarSlet
  3. 25 okt. 2012

    Kære STINE

    Vi nyder meget at læse og se din blog , Hvor er du dygtig til at skrive og sende billeder og det er da helt utroligt hvad du oplever.

    I går aftes skrev jeg en masse til dig men kunne ikke få det igennem .Måske har jeg været for træt. Helle og jeg havde været til modeshow og kom sent hjem.Vi var over 100 damer og det var meget morsomt.

    I aften skal jeg i teater med min veninde og hendes barnebarn .Vi skal se Romeo og Julie.

    Morfar er kørt til HIRTSHALS i forgårs men kommer hjem i dag.

    Rosæsonen er ved at være slut. Vi skal have stander strygning på søndag.

    Din mor og mig havde ellers en dejlig tur til Odense i tirsdags.

    Mange kærlige kram fra mormor og morfar

    SvarSlet