søndag den 10. marts 2013

San Francisco, CA & Ring Dance!

San Francisco, CA was amazing! 

We had so much fun!
The flight over there took us 7 hours, whereafter we went to walk along the Golden Gate Bridge, had some delicious ice cream at Ghiradelli, and rode the cable car through the hilly city. The next couple of days we took the bart, walked to Pier 39, Fishermans Warf, saw Lombard street and the "painted ladies" (houses). Saturday, Ida and I went shopping in a mall while Mom and Dad were at a wedding that they'd been invited to. The next day we went to the married couples' parents' house for brunch and afterwards on a walking trail in Muir Woods (beautiful red woods).

Last night we had Ring Dance which is like a prom but for juniors, where we dressed all up, danced a had a lot of fun. - We also took a lot of pictures here!

My first scrim match (træningskamp) in soccer is this upcoming friday - i can't wait!


   



4 kommentarer:

  1. Hej Stine.
    Wauw......det er nogle gode billeder.
    Ser ud til at i har haft en fantastisk tur til San Francisco.
    Og hvor er i flotte til ring Dance i jeres nye kjoler. Har du selv sat dit hår ?
    Kram mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej mor :)
      Mange tak, det er altsammen Ida!
      Vi havde en fantastik tur til SF og ja jeg havde selv bakset med frisuren :)
      Kraaam

      Slet
  2. Hej smukke – min bedste pige

    Flotte billeder fra SF, og sikke nogle flotte kjoler. Skal vi mon være bekymret for at en amerikansk fyr holder dig i USA …

    Det lyder også godt med fodbolden – spændende at høre om træningskampen…

    Det var bare så sødt af dig at ringe til mig i lørdags på min fødselsdag (lidt midt i afterski….) – det blev jeg rigtig glad for og kneb en stolt glædeståre. Jeg håber meget på, at vi igen kan tage på skitur sammen, måske næste år ?
    KH farmand

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej farmand :)
      Mange tak, vi havde en god aften. Haha naa, det er ikke nødvendigt - jeg skal nok komme HJEM :)
      Jeg er også meget spændt på kampen og det var da så lidt på din fødselsdag. En skitur næste år kunne jeg da godt se frem til ;)
      knus

      Slet